Kjøretøy som leies uten fører til godstransport på vei
Europaparlaments- og rådsdirektiv 2006/1/EF av 18. januar 2006 om bruk av kjøretøy som er leid uten førar til godstransport på vei
Directive 2006/1/EC of 18 January 2006 on the use of vehicles hired without drivers for the carriage of goods by road
Åpen konsultasjon om gjennomgang av direktivet igangsatt av Kommisjonen 11.8.2016
Nærmere omtale
BAKGRUNN (fra europaparlaments- og rådsdirektivet, norsk utgave)
1) Rådsdirektiv 84/647/EØF av 19. desember 1984 om bruk av kjøretøyer leid uten fører til godstransport på vei er vorte endra monaleg. Av omsyn til klarleiken og av praktiske årsaker bør det nemnde direktivet konsoliderast.
2) Frå eit makroøkonomisk synspunkt kan bruken av leigde køyretøy i visse situasjonar gjere det mogleg med ei optimal fordeling av ressursar ved å avgrense sløsinga med produksjonsfaktorar.
3) Frå eit mikroøkonomisk synspunkt kan slik bruk gje organiseringa av transporten eit element av fleksibilitet, og såleis auke produktiviteten til dei føretaka som det gjeld.
4) Dette direktivet bør ikkje røre ved dei pliktene som medlemsstatane har med omsyn til fristane for innarbeiding i nasjonal lovgjeving av dei direktiva som er førde opp i vedlegg I del B —
1) Rådsdirektiv 84/647/EØF av 19. desember 1984 om bruk av kjøretøyer leid uten fører til godstransport på vei er vorte endra monaleg. Av omsyn til klarleiken og av praktiske årsaker bør det nemnde direktivet konsoliderast.
2) Frå eit makroøkonomisk synspunkt kan bruken av leigde køyretøy i visse situasjonar gjere det mogleg med ei optimal fordeling av ressursar ved å avgrense sløsinga med produksjonsfaktorar.
3) Frå eit mikroøkonomisk synspunkt kan slik bruk gje organiseringa av transporten eit element av fleksibilitet, og såleis auke produktiviteten til dei føretaka som det gjeld.
4) Dette direktivet bør ikkje røre ved dei pliktene som medlemsstatane har med omsyn til fristane for innarbeiding i nasjonal lovgjeving av dei direktiva som er førde opp i vedlegg I del B —